Tuesday, December 18, 2007

黃子華《越大鑊越快樂》之一



真大鑊。
黃子華好學唔學,竟然學了林海峰的cap水神功,賣起黑白兩色「大鑊Tee」和「大鑊cap」,每件承為港幣百五元,卻大把人圍住買買買。中場休息前才剛談起人們盲目追潮的荒謬,白飯魚左右畫三間化成cross-over Adidas,三個月無端端都要換一部手提電話,不求意義只求虛榮的世界存在已久,不過五分鐘前先俾人寸緊五分鐘後卻忘記得一乾二淨,然後追住要買最潮最in的黃子華加大碼T-shirt,香港人善忘和欠缺自我反省的能力確是出奇地高,黃子華長做長有確是有其根據,大概他已知道這是個冇得救的年代。話唔定黃子華已經拍低呢班人淪落的處境,然後在DVD的bonus track裡加插十分鐘的買衫片段,看看他們如何墮入黃子華的荒謬圈套,那簡直就是拍動物生態片的冷漠導演,睇住你死睇住你癲睇住你俾錢,然後所有錢乖乖地流到黃子華的秘密口袋,還可以想像他陰陰嘴笑說:「係咁架啦!好出奇呀?」
真大鑊。

真快樂。
黃子華楝篤笑最過癮的地方之一,就是跟現場觀眾的互動遊戲,可能未必場場有,要睇你好唔好彩。
今期,我總算好彩。
事情是這樣的:開場了五分鐘,黃子華發現第一行仍有兩個空位,好明顯,這兩個人是遲到啦!坐頭排都遲到,確是抵死之至。於是黃子華叫各位觀眾一齊玩遊戲:當這兩個人待會入場坐下時,便全場一起站立;當這兩個人發覺大家站立而尷尬地跟著站立時,大家就要即刻坐下。
有什麼好玩得過幾千人一起作弄兩個人?
結果,大家都非常緊張,一邊聽黃子華的笑話,一邊等待那兩個茂利出現。時辰已到,兩個人終於歸位,大家乖乖聽話的起立,然後又好快地坐低,看著那一男一女一面尷尬的不知就裡,我們黑心得非常愉快。鬼叫你遲到呀?
真快樂。

3 comments:

winsome said...

阿sir, 我笑到肚痛……!!

波夫波 said...

咁誇??
你那場有冇玩呢個遊戲先?? 好玩呀!!

winsome said...

我那場沒有玩這個遊戲,喂我覺得呢個遊戲真係好趣緻同埋有童心喎~!

我個場有兩個幾得意的互動位:
1.演出中途,有個男仔懶醒咁用「好出奇呀」駁子華, 子華即刻話:「睇你未來三個月都會係咁講呢句,刷刷吓牙都講,真係替你屋企慘。呢啲咪就係小朋友既行為囉!」佢串咗兩個人呀…

2.講我個bb靚唔靚後,觀眾笑到肚痛啦,有個女觀眾大叫:「子華,你好特別呀!」呢句野語帶相關,冧到子華面都紅埋,好搞笑。

我好鍾意這個talkshow, 希望佢一直做落去。btw,林海峰二月都開talkshow, 你有咩想問佢?我年頭可能會同佢做訪問。