Tuesday, December 18, 2007

黃子華《越大鑊越快樂》之一



真大鑊。
黃子華好學唔學,竟然學了林海峰的cap水神功,賣起黑白兩色「大鑊Tee」和「大鑊cap」,每件承為港幣百五元,卻大把人圍住買買買。中場休息前才剛談起人們盲目追潮的荒謬,白飯魚左右畫三間化成cross-over Adidas,三個月無端端都要換一部手提電話,不求意義只求虛榮的世界存在已久,不過五分鐘前先俾人寸緊五分鐘後卻忘記得一乾二淨,然後追住要買最潮最in的黃子華加大碼T-shirt,香港人善忘和欠缺自我反省的能力確是出奇地高,黃子華長做長有確是有其根據,大概他已知道這是個冇得救的年代。話唔定黃子華已經拍低呢班人淪落的處境,然後在DVD的bonus track裡加插十分鐘的買衫片段,看看他們如何墮入黃子華的荒謬圈套,那簡直就是拍動物生態片的冷漠導演,睇住你死睇住你癲睇住你俾錢,然後所有錢乖乖地流到黃子華的秘密口袋,還可以想像他陰陰嘴笑說:「係咁架啦!好出奇呀?」
真大鑊。

真快樂。
黃子華楝篤笑最過癮的地方之一,就是跟現場觀眾的互動遊戲,可能未必場場有,要睇你好唔好彩。
今期,我總算好彩。
事情是這樣的:開場了五分鐘,黃子華發現第一行仍有兩個空位,好明顯,這兩個人是遲到啦!坐頭排都遲到,確是抵死之至。於是黃子華叫各位觀眾一齊玩遊戲:當這兩個人待會入場坐下時,便全場一起站立;當這兩個人發覺大家站立而尷尬地跟著站立時,大家就要即刻坐下。
有什麼好玩得過幾千人一起作弄兩個人?
結果,大家都非常緊張,一邊聽黃子華的笑話,一邊等待那兩個茂利出現。時辰已到,兩個人終於歸位,大家乖乖聽話的起立,然後又好快地坐低,看著那一男一女一面尷尬的不知就裡,我們黑心得非常愉快。鬼叫你遲到呀?
真快樂。

5 comments:

Anonymous said...

阿sir, 我笑到肚痛……!!

Anonymous said...

咁誇??
你那場有冇玩呢個遊戲先?? 好玩呀!!

Anonymous said...

我那場沒有玩這個遊戲,喂我覺得呢個遊戲真係好趣緻同埋有童心喎~!

我個場有兩個幾得意的互動位:
1.演出中途,有個男仔懶醒咁用「好出奇呀」駁子華, 子華即刻話:「睇你未來三個月都會係咁講呢句,刷刷吓牙都講,真係替你屋企慘。呢啲咪就係小朋友既行為囉!」佢串咗兩個人呀…

2.講我個bb靚唔靚後,觀眾笑到肚痛啦,有個女觀眾大叫:「子華,你好特別呀!」呢句野語帶相關,冧到子華面都紅埋,好搞笑。

我好鍾意這個talkshow, 希望佢一直做落去。btw,林海峰二月都開talkshow, 你有咩想問佢?我年頭可能會同佢做訪問。

Unknown said...

www1030



moncler outlet
adidas clothing
ugg outlet clearance
prada handbags
coach outlet
ralph lauren uk
christian louboutin outlet
canada goose outlet
coach handbags
hermes belt





Anonymous said...

kevin durant shoes
jordan shoes
supreme
kyrie 7
cheap jordans
kobe 11
supreme outlet
off white
golden goose superstar
bape outlet