Friday, April 01, 2011

攝影變態雜誌創刊號 (Foto Transform Magazine Issue # 1)

11 comments:

Edwin said...

居然有人快過我回應, 睇真的原來係廣告. 諗阿波兄你都會覺得夾得幾好. 至於我, 好想5月快些來到: 看第二期!

波夫波的廁旁手記 said...

hi Edwin,
哈哈,真係好夾!唔係我做馬呀!:P
好,我都要諗定內容啦! :)

瑤藍 said...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA

你好O野。
我會記得五月o既時候o黎搵你.......

波夫波的廁旁手記 said...

hi 瑤藍,
記得啦,希望我都記得做!哈哈~

said...

仲有冇多D~

bobby said...

好想快d知邊位名家小理LOMO,有冇變態trailer?^^

波夫波的廁旁手記 said...

hi bobby,
下期預告唔代表下期真係有的呢!哈哈!咁先夠變態!:P

葉七城 said...

"我走得很前,跟大師交流過。
我要追隨大師足跡,到外國一起洗腳。"
-- 以上內容,我在另一本攝影雜誌看過,波兄勿跟風,仲有唔係阿豬阿狗攪本小眾刊物就可以叫做攝影XX雜誌,或XX攝影雜誌,或攝X影雜X誌的,要買得錢,不用政府錢,期期出先叫攝影雜誌,你5月出唔到五月號,請你自動收皮。

葉七城 said...

**係賣得錢

波夫波的廁旁手記 said...

hi 七城兄,

哈,你咁樣唔掂喎,做埋我下期D野喎!
我已經自動賣籮柚,將四期封面登哂四大相機公司的PRODUCT,如果咁都冇收入,只可以證明我唔係做一個功利生意佬的材料,冇其他人咁叻囉。

Anonymous said...

I'm more than happy to discover this site. I want to to thank you for ones time for this particularly fantastic read!! I definitely enjoyed every little bit of it and I have you book marked to look at new information in your website.

Here is my website :: basal metabolic rate calculator