Saturday, April 24, 2010

《與記憶不符》正式出版!











《與記憶不符》攝影雜誌正式出版!暫時可在石硤尾賽馬會創意藝術中心和油麻地kubrick書店免費索取。

今期目錄:
01. 八九風光如此美好......Paul Yeung
02. 昨夜石內book在渡輪上fill in the blanks......石內book
03. 耍花樣......何柏基
04. 看圖識食......周穎瑤
05. Movement......曾梓洋
06. Kai Tai Airport 2009......Ning and Blues
07. 記憶裡只有規條......林綸詩
08. 他或我或誰的記憶......梁祖彝
09. 記不到記到......曾家輝

下期預告:《與傳統不符》
歡迎投稿,請電郵至:7fei2009@gmail.com
截止日期:2010年05月31日

6 comments:

瑤藍 said...

剛剛放o左一箱o係Kubrick 了 :)
幫手打多句o係你個entry 度 la~

波夫波的廁旁手記 said...

hi瑤藍,
done!!thanks!

林綸詩 said...

排版仲靚過上期啊....對我真好, haha

(看來我去kubrick會比我快見你 :p)

波夫波的廁旁手記 said...

hi綸,
哈哈,排版要多謝我地的designer姐姐jenny!但當然你唔駛咁自大啦~~
um...我昨晚去過kubrick, 好似冇哂喎...嘻,我諗你要逼住見到我...:p

林綸詩 said...

係啦, 無哂!
又約飲野啦~ 我要請G飲, 到時話你聽點解 (學佢懶神秘)
email再約

ps 梗係我地的靚相inspire到jenny姐姐啦 -- 繼續自大中

波夫波的廁旁手記 said...

hi綸,
好!!但我要出trip,5月中先番,再約啦~~