Thursday, August 16, 2007

15.07.2007 聖彼德堡



15.07.2007 聖彼德堡

4 comments:

林綸詩 said...

當年看完罪與罰, 好想去st. petersburg
當年睇完安徒生, 好想去copenhagen (there's a movie called, My life as a tale, it's about him, oh i love chlidren stories so much, kaka)

俾你去哂啦而家!!

嘻, 好彩我都唔輸蝕, 第一次去左日本四國~ 第一次帶部單鏡DC去旅行呢, 你仲型, 玩lomo, 我都有帶部細lomo-like機去, 不過未曬, 看可否有機會分享

波夫波的廁旁手記 said...

俄羅斯,確是值得再去的地方.
好可惜,我未讀過'罪與罰'就去了聖彼德堡.不過,我仍然看了電影RUSSIAN ARK才去,都算係咁啦!哈!
這些照片是用HOLGA影,我要再搵個SITE擺好D相,而家亂哂籠.
等睇你的相!

Anonymous said...

wow...
你只帶了Holga去嗎?
我倒有點想去芬蘭,芬蘭值得去嗎?

波夫波的廁旁手記 said...

我也帶了一部135菲林機,影彩色負片和黑白菲林.遲些整理好了,才放上網.
整個行程我最喜歡芬蘭的環境,即使是首都赫爾辛基,還是不會太擠擁,有小鎮的感覺.芬蘭也有很多關於design的中心和博物館,還有一座攝影museum和一間攝影院校,看了三個相展,似乎也是留學的好地方!哈!
如果你喜歡聖誕老人村,你都可以去,但太商業化了,姆明世界倒是一個小朋友的樂園,很副教育意義,與迪士尼之流簡直是另一個天地.不過,如果是大人去,可能就覺得悶,包括我!